42,7201
0.05%50,2811
0.13%5.874,04
-0,58%11316.08
-0,58%

E-ticaret platformu 30 gün boyunca rekor indirimlere imza atılan kampanya döneminin ardından tüketici alışveriş trendlerine ve dönemin etkilerine dair verileri açıkladı. Geçtiğimiz yıl gerçekleştirdiği indirimlerle hane halkına 4 milyar TL’lik avantaj oluşturan, 2024 yılında bu rakamı iki katına çıkararak tüketicilere 8 milyar TL’lik tasarruf imkanı oluşturdu. Kasım ayı boyunca platform 500 milyon ziyaret alırken saniyede 12 ürün satıldı. Tüketici trafik stresini indirimle attı, en çok alışveriş 17.00-18.00 arası yapıldı Kasım ayı boyunca, en yoğun alışveriş günü Pazartesi olarak dikkat çekerken, kullanıcıların en çok alışveriş yaptığı saat ise 17.00-18.00 aralığı oldu. Şehir bazında ise 3 büyük il dışında Bursa, alışverişte liderliği kimseye bırakmazken onu Kocaeli, Antalya, Adana ve Konya takip etti.
YAZILAR
11 saat önceSPOR
11 saat önceEKONOMİ
11 saat önceDÜNYA
11 saat önceSPOR
11 saat önceGENEL
11 saat önceMAGAZİN
11 saat önce