Çevrim İçi İkinci El Araç Satışlarında Artış Devam Ediyor

Çevrim İçi İkinci El Araç Satışlarında Artış Devam Ediyor

Şubat ayında çevrim içi mecralarda 363 bin 1 kurumsal ilan yayınlandı. Bu ilanların 170 bin 457 adedi satıldı. Geçen yılın aynı dönemine göre ilan adetlerinde %4, satış adetlerinde ise %35 artış gözlendi. En çok tercih edilen 10 marka ve binek ile hafif ticari araç segmentlerindeki satışlar detaylı olarak incelendi.

ABONE OL
21 Mart 2024 20:21
Çevrim İçi İkinci El Araç Satışlarında Artış Devam Ediyor
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Şubat ayında çevrim içi platformlarda gerçekleştirilen ikinci el araç satışlarına ilişkin veriler açıklandı. Toplamda 363 bin 1 kurumsal ilanın yayınlandığı bu dönemde, 170 bin 457 adet araç satıldı. Geçen yılın aynı dönemine göre ilan adetlerinde %4, satış adetlerinde ise %35 artış kaydedildi.

İkinci el araç pazarında en çok tercih edilen 10 marka incelendiğinde, Volkswagen’ün 21 bin 857 satışla lider olduğu görüldü. Volkswagen’ü sırasıyla Renault ve Fiat izledi. Bu markaların toplam binek ve hafif ticari araç satışlarının %75,7’sini oluşturduğu belirlendi.

Binek otomobil segmentinde Fiat’ın Egea modeli, 7 bin 374 adet satışla en çok tercih edilen model oldu. Hafif ticari araç segmentinde ise Ford Tourneo Courier, 3 bin 907 satışla ilk sıraya yerleşti. Her iki segmentte de en çok tercih edilen 10 model, toplam satışların önemli bir bölümünü oluşturdu.

Bu veriler, çevrim içi araç pazarının canlılığını ve talebin yüksek olduğunu gösteriyor. Analizler için kullanılan Indicata platformu, günlük 450 binden fazla ikinci el araç datasını tarayarak detaylı bir değerlendirme sunuyor. Bu sayede ikinci el araç ticareti yapan kurumlar, güncel verilere dayalı stratejiler geliştirme imkanına sahip oluyorlar.

    En az 10 karakter gerekli
    Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


    HIZLI YORUM YAP